Стоките, поръчани в България, могат да бъдат доставени до домашен или служебен адрес на територията на България, както и до офис на куриерска фирма Еконт.
FlyBrothers работи съвместно с куриерска фирма Еконт.
За всички пратки се заплаща такса за доставка, която е 6 лв.
При поръчки над 100 лева, доставката е безплатна.
Поръчката Ви ще бъде доставена в следващите 1-2 работни дни от момента на получаване на имейл потвърждение за изпратена поръчка.
Ако куриерът не успее да достави Вашата пратка, ще опита отново. Ако и вторият опит е неуспешен, за кратко пратката ще остане в склада на куриерската фирма и след това автоматично ще бъде върната на FlyBrothers.
Плащате в брой при получаване на поръчката. Трябва да платите на представителя на куриерската служба. За да улесните трансакцията, Ви препоръчваме да имате в наличност точната сума пари в брой за сумата на поръчката (това обаче не е задължително).
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
1. констатирани липси
2. дефекти на стоката
3. несъответствие с обявения размер
4. несъответствие с обявената търговска марка
Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката.
При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:
1. възстановяване на заплатената сума
2. заменяне на стоката с нова
3. отбив от цената
1. Електронен магазин www.flybrothers.bg не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от вносителите или производителите на съответните стоки.
2. В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на комплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
1. Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).
2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
3. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.