Любопитно

Boeing 737MAX 10 с иновативен колесник

Boeing показа първия си самолет Boeing 737 MAX 10 миналата седмица.

MAX 10 е с обща дължина от 43,8 м, което е с 1,67 м повече от MAX 9 и може да носи до 188 пътници в двукласна конфигурация и до 230 в еднокласово оформление.

Реклама

Тъй като Boeing реши да се придържа почти изцяло към дизайна на 737, от компанията се сблъскаха с проблем свързан със по-късия колесник използван при семейството самолети 737. Понеже 737 MAX 10 e по-дълъг има нужда от по-дълъг колесник.

Инженерите на Boeing излязоха с новото иновативно решение за основния колесник на самолета, така че той да се впише в отвора когато се прибира.

Повече от 95 процента от дизайна и 90 процента от конструкцията на MAX 10 ще бъдат идентични с предишните модели. Основната разлика в MAX 10 в сравнение с другите модели е в новата конструкция на основния колесник.

Какво прави тази система толкова уникална? Тя има две основни характеристики, които са от решаващо значение за по-дългия дизайн на MAX 10: Лост, който позволява на приспособлението за кацане да удължи се удължи с 241 мм при излитане, и свиващ механизъм, наречен „свиваща връзка“, която помага на колесника да се прибере и да се побера в отвора.

Boeing 737 MAX 10 ще се задвижва от двигатели на GE Leap, като ще направи първите си полети през 2020 година.

Източник
newsinflight
Етикети

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close