Любопитно

Virgin се стреми да вдъхнови жените в авиацията в партньорство с кукли Barbie

Virgin Atlantic разкри вълнуващо сътрудничество с емблематичната марка Barbie, предназначено да вдъхнови следващото поколение авиатори. С твърда цел да привлече повече жени в авиацията, Virgin представи собствените си кукли Barbie – интелигентни, кариерно ориентирани женски модели за подражание, така че всички момичета да могат да #дагивидятдалетят.

Авиокомпанията ни даде навременно напомняне, че животът не е само лукс и трансатлантически пътувания. Превозвачът от Обединеното кралство си партнира с Barbie, класическа женска икона, за да насърчи повече момичета да преследват предметите STEM (наука, технологии, инженерство и математика) и в крайна сметка да изберат авиацията като кариера.

Реклама
Virgin

Самата Barbie е претърпяла големи трансформации през последните години, като се е развила от едрогръдата блондинка с тънка талия от миналото, в кукла, която вече не е приведена в съответствие със здравословния образ на тялото. Тя има повече от 200 кариери през целия си живот и тази доста подходяща колаборация ще я приведе в още три, всички с униформи на Virgin.

Стюардеса, пилот и инженер

Работейки в партньорство с Барби и инициатива, наречена Проектът Dream Gap, Virgin помогна с проектирането на женски герои Barbie с кариери във Virgin Atlantic. Има пилот, инженер и стюардеса, всички от които показват разнообразие от етноси и типове тела, в съответствие с промените в линията Barbie през последните години.

Virgin

Фил Махер, Вице президент на операциите във Virgin коментира инициативата, казвайки:

От съществено значение е Virgin да играе ключова роля в насърчаването на жените да успеят в STEM кариерите. Очевидно е, че за онези жени, които стават пилоти и инженери, удовлетвореността от кариерата е изключително висока и това не е изненада. Много е важно да демонстрираме на момичета от всички възрасти колко задоволително може да бъде постигането на кариера в нашата индустрия и партньорството ни с Barbie е само една от стъпките, които предприемаме за постигането на това. “

Virgin казват, че куклите Barbie – пилот и Barbie – стюардеса ще бъдат налични на борда на полетите на Virgin по-късно през годината и че куклата инженер ще бъде пусната през 2020 г. Вижте тяхната кампания в социалните мрежи #seeherfly за повече подробности.

Жените в авиацията

Миналата година Reuters докладва за разликата между половете в авиацията, цитирайки британския министър на авиацията Лиз Суг:

„Наистина имаме дълъг път, преди тези бариери да изчезнат напълно. В авиацията и космическото пространство има основни проблеми с пола. „

Virgin

Но проблемът не е само в британците, тъй като изследванията на Statista, споделени от Forbes, показват тенденция в световен мащаб авиацията да бъде доминирана от мъже индустрия. Според диаграмата (която подробно описва нивата на заетост през 2018 г. на най-големите западни превозвачи), United и Lufthansa са били водещи в съответната позиция със 7,4% и 7% жени от пилотите.

Етикети

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close