Любопитно

PAS2019: Обобщение на Ден 3

Големи поръчки за Airbus, солиден ден за регионалните самолети и Boeing, продадоха товарни самолети. Вижте обощение на третия ден от Парижкото авиошоу.

Масови поръчки за Airbus

За да не бъде засенчен от промяната в играта след поръчката на IAG за Boeing 737 MAX, която беше обявена на втория ден от PAS2019, Airbus отбеляза множество големи поръчки за много от своите самолети. Очевидно най-популярният самолет на шоуто беше Airbus A321XLR. Обявен само в понеделник, самолетът продължи да се популяризира по време на изложението, осигурявайки повече поръчки през Ден 3.

simpleflying

Рано сутрин медийният брифинг разкри подробностите за масовата поръчка на Indigo Partners, за техните нискотарифни авиокомпании. Като цяло, те подписаха Меморандум за разбирателство за 50 A321XLR, 32 от които бяха съвсем нови поръчки, а останалите бяха преобразувани от съществуващи поръчки за A320. Тези самолети са предназначени за чилийската ULCC JetSmart, Wizz Air и базираната в Колорадо Frontier.

American Airlines също пожелаха да получат част от XLR. Те преобразуваха 30 от съществуващите си поръчки в XLR и поръчаха още 20 самолета за своя флот. Въпреки това, за разлика от Меморандума за разбирателство на Indigo, това беше твърда, подписана и запечатана поръчка за Airbus.

Airbus

И накрая , австралийската група Qantas си осигури твърда поръчка за 10 A321XLR, както и преобразуване на 26 от съществуващите им поръчки A321 в XLR версията. Това отваря възможността за нови маршрути, както и за преосмисляне на старите, тъй като XLR ще донесе рентабилност на тези маршрути, които не могат да се поддържат от широкофюзелажните самолети

Airbus

Един по-тих ден за Boeing

По отношение на пътническите самолети, единствената поръчка през третия ден за Boeing беше един 777-200LR от Turkmenistan Airlines. За тях светлините на деня бяха съсредоточени около техните 777F товарни самолети. За Boeing са важни поръчките за карго самолети. Производителят е все по-зависим от 777 карго, по различни причини, включително търсенето на пазара.

Като такъв, следобедният информационен брифинг, на който беше обявена поръчка от Qatar, беше много добра новина. Въпреки че поръчката беше само за пет броя от 777F. Boeing и главният изпълнителен директор на Qatar Акбар Ал Бейкър се радваха на церемонията по подписването, пред пресата.

Boeing

С много по-малко фанфари, China Airlines поръча още 6 777F увеличавайки броя на типа във флотата си до девет. И двете поръчки обаче не са твърди.

ASL Aviation Holdings подписаха меморандум за разбирателсвто за 20 от преустроените товарни самолети 737-800. Boeing е изложил 737-800 BCF на Prime Air на шоуто, който привлича много внимание.

simpleflying

Отлично представяне за регионалните самолети

За да не останат назад от големите момчета, Ден 3 видя по-малките производители на самолети в светлината на промяната. ATR стартира, като обяви версия за излитане и кацане на къси писти на техния турбовитлов ATR42, ATR42-600S. Тази специална версия може да използва писти, които са по-къси от 800 метра, което го прави идеален избор за отдалечени места, където по-дългите писти не са възможни.

simpleflying

На гърба на това изявление ATR се възползва от поръчките на Air Tahiti и лизингодателя Elix Aviation Capital. Air Tahiti направи твърди поръчки за два самолета, а Elix подписа меморандум за 10 броя.

Привличащият погледите E195-E2 от Embraer също повдигаше голям интерес. Производителят, който празнува своята 50-та годишнина тази година, получи голяма поръчка от KLM. Тя включва твърда поръчка за 15 и опция за закупуване на още 20 от същия модел.

simpleflying

Mitsubishi също имаше щастлив ден, продавайки 15 от новите си самолети Spacejet M100 на неразкрита северноамериканска авиокомпания.

Етикети

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top button
Close